Golfyhteisömme on siirtynyt sähköiseen laskutukseen
26.02.2016
Tietoa laskutuksesta
SÄHKÖINEN LASKUTUS SÄÄSTÄÄ YMPÄRISTÖÄ
Golfyhteisömme mahdollistaa nyt myös sähköisen laskutuksen normaalin paperilaskutuksen vaihtoehtona. Samalla laskupostituksen yhteydessä lähetettävät liitteet, esim. jäsen- ja osakastiedotteet tulevat sähköisesti.
Halutessasi laskut sähköisesti, käy laittamassa Nexgolfissa omiin jäsentietoihisi ”kyllä” kohtaan ”Haluan vastaanottaa laskut sähköisesti”. Samalla tarkista, että olet hyväksynyt sähköpostin vastaanoton seuralta.
Tarkista myös, että sähköpostiosoitteesi on oikein ja sellainen, jota käytät. Jäsentiedoista löytyy myös kohta, jossa voit halutessasi valita laskutukseen eri sähköpostiosoitteen kuin mihin normaalisti omat sähköiset jäsentiedotteet tulevat (esim. junnuille voi laittaa laskutussähköpostiksi vanhemman sähköpostiosoitteen). Muutokset tulevat voimaan välittömästi tallennettuasi ne, ja tämän jälkeen tulostuvat laskut, samoin laskujen yhteydessä tulostuva tiedote, saapuvat sähköisesti.
Valittuasi sähköisen laskutuksen, sinulle ei enää lähetetä postin välityksellä erillistä paperista laskua. Sähköpostiisi tulee ilmoitus laskun saapumisesta omiin jäsentietoihisi Nexgolfiin. Sähköpostista löytyy
myös kaikki laskun tiedot, joten sitä ei tarvitse välttämättä avata tai tulostaa Nexgolfista. Mikäli avaat Nexgolfissa laskun ja liitekirjeen, aukeavat ne pdf-tiedostona, ja voit tulostaa ne tarvittaessa.
Mikäli et halua siirtyä sähköiseen laskutukseen, ei sinun tarvitse tehdä mitään. Tällöin postitamme edelleen laskut sekä niiden mukana tulevat tiedotteet perinteisen postin välityksellä.